نه نیست مث من کِ!

Black like my heart⚫🌙

نه نیست مث من کِ!

Black like my heart⚫🌙

سلام 🍃
چند سال پیش ، یه وبلاگ داشتم که روزام رو با خیلیاتون در میون میزاشتم ، الان دوباره میخوام شروعش کنم ، و باهاتون شریک شم لحظه هام رو شاید که حالمون خوب شه!

آخرین مطالب

خودم وخودم(:

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۴ ب.ظ

درسته..تنهایی آدمارو عوض میکنه. باید بگم خیلی وقته با کسی زیاد صحبت نمیکنم..راستش خبر جدیدی ندارم، حرف تازه ای ندارم. خوشمم نمیاد برای هم صحبت شدن با بقیه، حرفای قدیمی رو هی تکرار کنم. با خودم میخندم، گریه میکنم، بیرون میرم..حرفای دلمو هم نمیریزم توو خودم. چون همش با خودم درد و دل میکنم. شاید برای آدمای اطرافم، باور کردنِ اینکه خیلی وقته تنهام سخت باشه. برای خودمم سخته، چون تنهایی، بهم میگه دیگه نیستی و نبودنتو هی یادآوری میکنه. نبودن..نبودن کلمه ی دردناکیه، مخصوصا اگه در مورد تو باشه. نبودن خیلی از آدمارو زمین زده، حتا از من قوی تراشو. منم بدجور زمین خوردم، با اینکه دردم گرفت ولی باور کن دلم نمیخواد بلند شم، چون میدونم..میدونم اگه بلند شم، دیگه اون آدم سابق نیستم، چون دستی منو بلند کرده که دستِ تو نیست..

#دیگه_هیچی_مهم_نیست

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۰
yasi yd

نظرات  (۳)

ناامیدی فایده ای نداره ...
بهتره با اتفاقات زندگی بسازی و ادامه بدی ، هرچی ناامید تر شی وضعیت بیشتر خراب میشه
اینقدر ناامید نباشید آدمهای با رایط شما زیاد هستند ولی ناامید نمیشند!!!

قوی باشید!!

امیدوارم مشکلات شما زود زود رفع بشه!!
میفهممت. خیلی زیاد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی