نه نیست مث من کِ!

Black like my heart⚫🌙

نه نیست مث من کِ!

Black like my heart⚫🌙

سلام 🍃
چند سال پیش ، یه وبلاگ داشتم که روزام رو با خیلیاتون در میون میزاشتم ، الان دوباره میخوام شروعش کنم ، و باهاتون شریک شم لحظه هام رو شاید که حالمون خوب شه!

آخرین مطالب

دلتنگم

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۳ ق.ظ
هوا سرد بود ، خیلی سرد ...
تو اتاقم نشسته بودم نگاهم افتاد به شیشه ی پنجره ...
پنجره رو باز کردم ، باد سرد میخورد تو صورتم حالم رو خوب میکرد .
بی هوا ، هواتو کردم :)
داشتم به این فکر میکردم که چقد دلتنگم ...
که چقد دلم برای خنده هات لک زده ...
نمیدونم چطوری شد که وقتی به شیشه نگاه کردم اسم تو رو نوشته بودم 💙
از اسمت قطره قطره اشک از پنجره میچکید 🙂
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۳
yasi yd

نظرات  (۳)

هعی ...زیبا بود
پاسخ:
🙂مرسی🌷
امان از فراق!
پاسخ:
هوم🙂
سلام. سپاس
پاسخ:
سلام 
مچکر((:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی