نه نیست مث من کِ!

Black like my heart⚫🌙

نه نیست مث من کِ!

Black like my heart⚫🌙

سلام 🍃
چند سال پیش ، یه وبلاگ داشتم که روزام رو با خیلیاتون در میون میزاشتم ، الان دوباره میخوام شروعش کنم ، و باهاتون شریک شم لحظه هام رو شاید که حالمون خوب شه!

آخرین مطالب

دلم رفتن میخواهد!

دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۲۳ ب.ظ

دلم عجیب رفتن میخواهد،

رفتن از میان خاطراتی که مرا تا 

حد مرگ به نابودی کشانده است.

دلم میخواهد بروم،دور شوم از 

خاطراتی که تو رفته ای و مرا

میان آن ها جا گذاشته ای.

دلم عجیب رفتن میخواهد و

من هم یک روز به تمام نرفتن ها 

پایان خواهم داد.

#محمدپرتو


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۶
yasi yd

نظرات  (۳)

:)
پاسخ:
:-""
۰۷ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۳۶ سایت تفریحی چفچفک
لایک
۱۰ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۰۱ فردریش نیچه
قایقی خواهم ساخت ،
خواهم انداخت به آب ،
دور خواهم شد ازین خاک غریب...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی