نه نیست مث من کِ!

Black like my heart⚫🌙

نه نیست مث من کِ!

Black like my heart⚫🌙

سلام 🍃
چند سال پیش ، یه وبلاگ داشتم که روزام رو با خیلیاتون در میون میزاشتم ، الان دوباره میخوام شروعش کنم ، و باهاتون شریک شم لحظه هام رو شاید که حالمون خوب شه!

آخرین مطالب

هیچ!

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۰۰ ق.ظ

حالم را کرده ام، حالِ حالایم را. هیچ کاری نمی کنم در طول روز .مدام دور اتاق قدم میزنم. خودم را هم دیوانه کرده ام.نه خواندن آرامم می کند،نه نوشتن و دیدن.احساس می کنم با انجام هر کاری به چیزی خیانت می کنم.تا نزدیکی های صبح بیدارم.انگار خوابیدن،چطور خوابیدن را فراموش کرده ام.روزها کار خاصی انجام نمی دهم،شب ها هم شده ام یک هیچ که نمی داند چرا می هیچد...(:



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۹
yasi yd

نظرات  (۱)

نمی دونم واقعا چی بگم!! چون خیلی مبهم حرف زدید!!

ولی فکر می کنم !!یه احساس گناهی نسبت به بی تفاوتی تون دارید!!نسبت به یه کاری!!

نمی دونم!!!موفق باشید!!
پاسخ:
هوم,
احساس گناه ....درسته(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی