نه نیست مث من کِ!

Black like my heart⚫🌙

نه نیست مث من کِ!

Black like my heart⚫🌙

سلام 🍃
چند سال پیش ، یه وبلاگ داشتم که روزام رو با خیلیاتون در میون میزاشتم ، الان دوباره میخوام شروعش کنم ، و باهاتون شریک شم لحظه هام رو شاید که حالمون خوب شه!

آخرین مطالب

مغزم_قطعُ_وصل_میشه

يكشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۷ ب.ظ

نَکه ضعیف  باشم

نَکه حالم بد باشه

نَکه اتفاقی افتاده باشه

نه!نه!هیچی

بد نشدم

حتی عوض نشدم

فقط دلم میخاد یه چیزایی یادم بمونه

مثه اون روز

مثه اون ساعت

میدونم قید هرچیزیو که بخام تو دنیا میتونم بزنم

#منو از چی میترسونی

یکی میگفت مغزم قطع و وصل میشه

#مغزم_قطعُ_وصل_میشه

#مغزم_قطعُ_وصل_میشه


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۹
yasi yd

نظرات  (۶)

امیدوارم که حالت بهتر بشه!!

پاسخ:
مهم اینکه حال خوب بنظرت چی باشه...(:
قطع و وصل شدن مغز بعضی اوقات بهترین اتفاق ممکنه ...
:)
پاسخ:
دقیقا(:
اینکه به جایى رسیده باشى که راحت قید همه چیو بزنى ..هیچ خوب نیست .میدونى؟امیدوارم که واقعا اینطور نباشه
پاسخ:
آره شاید بی رحمانه بنظر برسه,,,
ولی متاسفانه اینطور هست^_^
حالی که مشکلات و غم ازت دور باشه!!
پاسخ:
مرسی:-)
من منظورم بى رحمى از بد بودن نسبت به خودته نه بقیه.قطعا تو مهم تر از بقیه هستى.
مهم اینه که بخوای چجوری قید همه چیو بزنی!
و چه چیزی باعثش شده!
گاهی قید خیلی چیزهارو زدن، میتونه دلیل خوبی داشته  :)
پاسخ:
(: گفتنش آسونه ,اما واقعن سخته قید هرچیزیو بزنی کسی که به این مرحله رسیده چیزی برا از دس دادن نداره🙂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی